תפריט נגישות

ממליצים

בר ראובן, ספורטאי ולוחם טקוואנדו תחרותי. בן 20

בסוף שנה שעברה בתחרות באוסטריה שהייתה ביוני חזרתי עם מתיחה חזקה במפשעה ובמשך כמעט חודש לא יכולתי ללכת כמו שצריך בלי שיהיו כאבים. במשך 3 חודשים לא התאמנתי והתחלתי כמה טיפולים של דיקור סיני, לאחר מכן חזרתי להתאמן ומתחתי את המפשעה בפעם השנייה, התחלתי כמה טיפולי פילאטיס וחזרתי להתאמן ואחרי חודש מתחתי שוב בפעם השלישית. בפעם הזאת כבר עשיתי MRI ואפילו ראו שם קרע קטן.

ואז הגעתי לערן...

כשאני הגעתי לערן הייתי חודש וחצי לפני תחרות חשובה בשוודיה והגוף היה במצב שהוא אפילו לא יכול לרוץ בלי שיכאב, מצב כמעט בלתי אפשרי להתחרות. ערן טיפל בי ביעילות ומסירות(וגם קצת כאב בדרך!) תוך כדי שמירה על קשר איתי בטלפון ובמייל, נתן לי תרגילים לעשות בבית חוץ מהטיפולים שהייתי עושה אצלו ולאט לאט התחלתי להתקדם לריצות קלות, ריצות מהירות ולבסוף גם אימוני טאקוונדו עצימים. ערן נתן לי טיפים והראה לי חבישות מיוחדות שיעזרו לי במהלך התחרות. 

בתחרות עצמה שהייתה לפני חודש לא הרגשתי שום סימן למתיחה! והייתה תחרות טובה מאוד.

היום חודשיים וחצי אחרי שהתחלתי את הטיפול אני מתאמן ללא חבישות וללא כאבים אימונים עצימים מאוד, ומרגיש הרבה יותר חזק, הרבה יותר יציב והרבה יותר מהיר ממה שהייתי אפילו לפני הפציעה. הטיפול אצל ערן בשילוב עם התרגילים שהוא נתן לי פשוט חזקו לי את הגוף בצורה מדהימה. וכל זה בלי שהעליתי אפילו גרם במשקל!(מעולה לספורטאים ששומרים על קטגוריית משקל מסויימת..)

בהזדמנות הזו אני רוצה להמליץ באמת מכל הלב לכלל האנשים ובמיוחד לספורטאים על ערן, שבאמת מטפל ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי הרבה הומור במהלך הטיפול, שולח למטופלים במייל סרטונים שהוא צילם כדי שיבצעו את התרגילים טוב וחוץ מזה בן אדם מדהים!